Another You by Cromok

Monday, March 28, 2011

NAME SAYA??

*haaa, cube cter cket la pasal diri kw nih blogger. aku nk tw gak. OHH, bleh2. nt jap...

orait, ni detail2 nyer..

name-kamal ariff bin mohd khalib
ibu/ayah tersayang- zunainah mohd ali dan mohd khalib bin mohamad
lahir pd- 10 september 1995
dekat- hospital sultanah aminah
alamat umah- no.34, jalan pi 7/8 umah warne oren. ad 3 umah oren berderet, jd pepandai r nak carik !
cecita- breaker, imam, pemidato
hobi- breaking, memekak, blaja, mengarut, tulis blog, bkak FB. haha
makanan/minuman aku suke- nasik ayam/milo ais
kwn2 baek- sume yg baik pd aku
idol- nabi muhammad SAW, pendulum, good charlotte, green day, bryan adams...
sifat peribadi??- kecoh, panas baran (skrg da banyak bersabar) *wekk !, gile2..
pgalaman seronok dlm idop- p KL LUMPUR 1st time. (2nd time?? sucks !)
informasi tambahan- vivalagloria_95@yahoo.com (FB, Blogger), electrikid_95@yahoo.com (MS)..
no tipon?- kat kad ah long uw sume 6be aku.. wahahahaha!!

*tp ape yg kau nk ckp sbnanye?? HAHA, plek kan?? aku nk ckp pasal peristiwa ketika MAULIDUR RASUL hari tu. ad ckgu salah sebut name aku. aku da xcited nk amek adiah an, skali...
dipersilakan adik MOHD KAMAL HAFIZ BIN KHALIB ! *watahell !!! hahahahahahaha.. ape la.. hak3, aku xleh nk behenti ni !! YELA2.. dah la name aku salah, ayah aku pun salah gak.. ape da....

No comments:

Post a Comment