Another You by Cromok

Sunday, March 13, 2011

hemmm, ntah la, ape mau post yekk??

cuti3.. ape nk wt?? slalunye ramai tanye cmtu. jawapan aku- BERCUTI?? G CUTI LA ! mende r.. *hai tuan, aku xleh ke nk cuti?? cdeh ni !! tp kan, nape aku xleh cuti !! sebab tugas kw tu berkhidmat ! kw bkn skola doe ! *yela3. hei, smalam gua p wet world batu pahat. dah lame x pegi. haha, aku org ke-3 sampai sane kan..  *pui na ! awal nye, aku tau kw dtg msti tepat2 kul 10 pagi kan ! yaa.. btol2. da smpai, kteorg memandi an. aku adik aku, ngan adik aku mandi pepuas. dr kul 10 smpai kul 1.30. lame sgt r. aku smpai kul 12.30 jekk, tp adik2 aku yg mandi lame. aku tgk jek la... boring doe cuti ni, aku rancang nk ajar kwn aku breaking smule. dy nak maen breakdance balik. jd cuti aku xd la bosan sgt.. geng katak !nak maen bdminton kat tempat aku nk x?? pepagi la. kalau x ujan dtg maen cni !

No comments:

Post a Comment