Another You by Cromok

Friday, March 18, 2011

KEBAIKAN SEJAK AKU MAEN BREAKDANCE ^.^

*hmm, aku rase xd pekdah la kw maen mende nih.. eh, nape pulakk?? *yela, macam mencederekan diri sendiri jekk. ala, itu tanggapan org ramai.. mase memule aku nk start dance nih, ramai yg cakap-

-woit, kw jgn maen doe, nt kw pendek !
-woit, kw jgn maen doe, nt patah tulang !
-woit, kw jgn maen doe, nt kang kw ketagih !
-woit, kw jgn maen doe, kw buang mase jekk !
-woit, kw jgn maen doe, nt awex x suke ! (nih paling aku bantah skali) *hahaha

*ha, kw dgr x blogger?? haaaaa... nt kang macam2 leh jd kat kw ! ehem, itu sume pandangan NEGATIF masyarakat terhadap kami. hehehe. sebab diorg jelez uw xdpat bwt moves yg hebat2.. okay, kw nk tau ape kebaikan yg aku dapat sejak dance nihh??

-aku g surau selalu
-aku x pendek, tp terbantut. ala, tp still lg tinggi drpd org laen
-then watt?? nengok la badan aku ! ad le cket tough.. (sbnanye x naek punn) *jgn pcaye tuan2 sume ! dy tipu nihh !
-otak aku makin cerdas. yela, sebab ini jek r salah satu care aku nk kuarkan peluh dan bersenam..
-aku rase aku mmg ketagih, tp xd la sampai x hengat keje skola sume.. aku still bwt homework ape..
-nih paling aku suke ! *hmm, awex lagi.. (chehz, cmne leh tau kw nih??) ahahah.. aku xtau la.. tp sjak kebelakangan ini, awex ramai nk ngorat aku doe !! *hahahahahahahaha.. mgkn diorg nk suruh kw ajar dance.. woohh,, aku x leyh nengok perempuan dance.. bahaye doe. tergugat iman...

No comments:

Post a Comment