Another You by Cromok

Monday, March 28, 2011

come on yaa, lets BREAKDANCE !!

*aku dah tau, cter dance lah ni yekk?? yaaa,, semestinyer.. cmni la. agak sdeh cket cerite aku.. *yeke?? ape?? CRASH mase dance?? TERPELEOT?? hahahaha. padan muka.. crash tu mesti la ad.. tu la, kw blog, mane leh menari. hahaha. tade bakat !! *yela2 T.T.. jd ape yg nyedihkan tue?? hmm, macam ni, as u guys know, aku da smakin pro (PUIH !) dalam dance ni. tp ad beberape org yg ndengki aku. aku rase la.. yela, kwn aku uw dah lame maen, tp aku dapat skill lg banyak drpd dy. tp bagi pujuk dy, aku ajar dy skill2. x ke baek aku nih?? *(yela2).. hahhaa.. aku da agak da risiko nk dance nih. kwn2 msti la jelez cket an??  tape la. nk wt cmne. yg pntg aku POWER.. tp ad satu pencabar aku.. tgk burhan, dy punyer powermoves "GOYANG GERUDI" beb !! hahahahaha.. jelez gua !

1 comment: