Another You by Cromok

Monday, March 14, 2011

dy cume risaukan aku..

*pui na.. bpe ramai lg yg risaukan kw nih yekk?? aku xpaham btol la blogger.. ehem, ini bukan pasal awex tau blog. ini pasal mak dan ayah aku. *ea?? sape na mak ngan ayah aku yekk?? aku rase mak kw, www.iwantdadah n bapak kw www.iwantdadih. keh3 *chehz ! ha, ape agy?? cter la. cmni r, aku slalu le kene bising kalau balik lambat. slalunye sebab aku x tepati janji aku. janji balik cpt, skali lambat. mane mak aku xmarah. n then, akak aku pun slalu kene marah balik lmbt. blagak da beso sgt. tu la.. ayah aku slalu le marah. ne x nye, kuar ngan laki lak uw. aku nk kuar ngan pompuan pun takut tw! slaen takut aku akan terbuat DOSE, aku takut gak nt aku xreti nk jge anak org.. aku nih pun pemalu an ngan pompuan. jd, bayek jalan2 dgn laki jekk.. *yaw baby, thats rite... so, kesimpulan nye, JANGAN LA ANGGAP LETERAN ITU MEMBEBANKAN. MAK AYAH CUME RISAUKAN KORG..

No comments:

Post a Comment