Another You by Cromok

Monday, February 6, 2012

you're not mine i'm so empty :(

hai awak. maaf kalau saya nih nampak macam menghebohkan keadaan. baru semalam kita break kan ? huehue. malu rasenye nak cakap balik dgn awak. maybe it takes so long for you and me to speak up. kan ? awak, kat sini saya nak cakap. saya sunyi sangat awak takdee. boringg deh. sangat rinduu. tapi dah tak boleh cakap macam tuh lagy at awak. youre no longer mine :) huhu. apape pun, i respect ur desicion. maybe its my fault. who knows ? saya bukan banyak buat apape pun mase kita ada apape. i'm sorry for all my mistakes. anyway, kita still boleh jadik kawan. saya tak kesah. biar kita putus cinta asal tak putus silaturahim sudah. so long. may you find another person that is better than me. i'll miss our moments. goodbye :)

No comments:

Post a Comment