Another You by Cromok

Thursday, February 9, 2012

sabar aku menjalani dugaan-Mu :)

hai semuaa. actually, not much to say but i really want to figure this out. nvm, its my blog kann ? huehue. haiih, tahun nih macam tak berape seronok lahh. i mean awal tahun 2012 nih. aku pun xtau kenape. banyak dosa kott. awal bulan dah kena penyakit, then i was left my my EX mase aku saket. takpe laa, dia tak tahu kott. aku tak kesa kene tinggal ke ape. aku tak benci kau sampai satu mende yang saket gila hati aku bila tau. jap, memule aku nak gtau sebab aku putus dgn budak nihh. - she said she got some probs involved me. i'm not so sure pasal ape, then aku lepaskan jea lahh. #siann jadik mangsee tetibee. then what i heard from one of her bestie - she said "ehh, bukan dia tinggalkan kau sebab dia kata kau banyak kali mintak putus ? HAHA, padan muka kau kamal !"

**haihh, sabar jea aku ann. kenape sampai macam tuh sekali dia buat cerita ? tau lahh aku nih worst BF in the world. tapi jangan kau buat macam nih at aku. yaa, i'm smiling at the outside, but inside ? i'm dying ! aku mmg pernah mintak putus, tapi bersebab. then kau cakap kita boleh still sambung lagy an ? okayy, aku pun continue, buat baik dgn kau. ikut cakap kau. i'm trying to do my best for you, tapi ini yang gua dapat beb ? okay fine aku tak paham. skarang aku teringat orang2 yang innocent yang aku suka dulu. aku campak diorang sebab kau. siaan diorang. then sekarang diorang maybe dah benci at aku. takpee lah, mase uh aku bodoh sangat. macam2 manusia nihh. sekarang aku dah tau siapa kau. one thing i want to describe about you - HYPOCRITES ! macam nih kau kata nak kawan dgn aku ? well aku rase kau tau jawapannye. aku harap sangat tak jumpa lagy orang macam kau.

#HOW COULD THIS HAPPEN TO ME !

No comments:

Post a Comment