Another You by Cromok

Monday, February 20, 2012

expression ~!



okay freak ! lihat lah dunia ! Kamal Ariff yang kebosanan ! ahaha xD #aku boringg deh. sumpahh bosan. hari nih 20.20.2012 saya dah maen satu game. maen dgn kawan gua. ala, game Draw My Things uh dekat FB. maen lee dgn BUrhan, Zakiah ngan Balqis. whoaa. they all pro weyy lukis pakai mouse. aku x rety. kalau lukis pakai tangan boleh arr. senang gila. tapi kalau pakai mouse, tak lekat langsung. maybe aku nih seswai jadik pelukis komik jea :DD

**dah, tu je ke blogger ? kau dah takde idea ehh nak cakap. huehue. aku tau lahh. kali nih biar blog yang berkata kata. sebenarnye dia agak happy. yelahh, dah bebas. he's alone an ? no one care about him anymore. katenye dia suka sorang2. tapi kalau ada yang sudi datang, dia terima. huahuahaha. ntahpape arr blogger malto nih xD pelik doe kau mal. biar perempuan datang ? kau lah kenal2 dgn dia. bukan dia yang nak carik kau ! mesti laa dia malu :DD

No comments:

Post a Comment