Another You by Cromok

Sunday, January 1, 2012

goodbye 2011 :')

hey semua. selamat nyambut 2012. sory bub da lame ta update blog. aku malas lahh. huahuahaha xD well aku juz nak cerita pahit manis 2011 jea. banyak pengalaman yg aku dapat sepanjang taun nihh. kat sini aku nak luahkan semuanya. acano nak mule ekh ? ala, aku bg jea lahh ape yg aku dapat taun lepas :DD wntare mende baru yg aku dah dapat sepanjang 2011 -->

-setahun sudah saya men breakdance. a lot of skills improved !
-tahun nih jugak saya belajar maen gitar
-aku kumpul duit gila babeng tahun nih. tapi takde lahh byk mane.
-1st time aku pergi terengganu.
-fall in love with 3 person sekali gus --"
-akhir tahun nih saya bekerja. sebulum nih tak pernah punn xD
- i bought my phone using my own money
-tahun nih jugak saya belajar jamming with my sifu. hehehe :D
-tahun nih jugak 1st time dalam pekse saya ada GAGAL :(

tu jea kott. n theres something i wanna say to you guys. i'm sory for all my faults towards you guys. aku tau banyak salah aku kat korang. this time aku nak mengaku sangat2. aku nak mintak maaf kat miss F, FA, n ZZ. ala korang kenall kan sape ? miss F, i'm so sory. i may look like fooling you, but trust me, ada sebab kenapa aku buat macam tuh. aku mintakk maaf sangat2. tak berniat nak lukakan kau. 2nd, FA listen here. saya nak berkawan dgn awak jea, kenapa awak ta mau ? pelikk lah FA nihh xD. ZZ,kat sini saya nak cakap terima kasih for eliminating innocent person. thanks a lot. huhh --" i wish that i could leave you, tapi err, nevermind. kau tak tau macam ne rasenye kat tempat aku. malas nak cakap banyak. kbaii :)

No comments:

Post a Comment