Another You by Cromok

Wednesday, November 16, 2011

heee, last day on school :DD

heyho~~ hari nih hari khamis 17 november. lovely day of the week. ntah la. minggu nih minggu last skola. still 4sn1 skola. tak terkecuali kelas 4sn2, 4tk. tp x ramai yg hadir. xcept kelas aku. ramai yg datang. kami mmg malas duduk rumah. HAHAHA. *dah tu ape kene dgn hari 17 nov ni sayang ? -sabo. tunggu lha dulu. hmm, aku juz nak cter pasal hari2 terakhir at skola. besok jumaat aku da malas nak datang. tak de girls at kelas aku. booringg~ well, aku rase minggu nih, hari nih paling sronok. berkat kott. HEHE. hari nih, aku tolong girls at koperasi dgn zafar. well, laki yg laen dr pagi dah men bola. HAHAHA. aku nan zafar malas cket nak bsenam. dah slalu sgt aku bsenam xD. dr awal pagi kul 8 lbey, aku ngan zafar tolong susun beg2 apende eh nak cakap ? yg penting kami tolong lha budak2 uh susun stok ape sume. then aku amek gamba banyak2. banyak pic GAFAR je pun :p aku xde keje sbnanye. better helping the, lha kan. then mase tong2 uh, aku terpetik pulak nak bwt kelakar. bosan ehh~~ then, mule lha keluar suare2 TIDAK TENANG xD. anyway, nak tgk pic gafar ? nih haa~~  


dapat rm100 x ? HAHAHA

anyway, besh dgn korang semua. selamat bercuti kawan2 !

No comments:

Post a Comment