Another You by Cromok

Sunday, January 1, 2012

sampai sini saje :')

heyy awak, nak cakap nihh. yes you. i dunno. kenape sy cmni. okay terus terang. i want to LEAVE you. i repeat, i want to LEAVE you. because of what ? --->>

-saya selalu tak betul, marah jeh keje
-saya nih kan selalu buat awak sakit aty
-saya selalu jea buat awak salah paham.
-kayy fine, i always make you cry.
- aku layan kauu buruk sangat

anything else ? ask urself :P

nak ke terangkan ? i dunno. anyway, i'd like to ask you something my dear. kenapa kau nak aku jadik macam lelaki laen ? i mean you asked me to be like other guy. to be romantic. take care of their girlfriend. ingat anniversary semua tuhh. kau dah tau aku nih bnyk kelemahan, why you still want me ? satu jea aku mintak, bersederhana dalam bercinta. buat apa nak melebih lebih ? nanti kalau kau dah benci aku, benci punn nak terlebih benci jugakk. n then, kenapa suka mengongkong ? adeii. kau kata tak nak buat lagy, then kau buat, ulang balik mende yg same. aku rimass lahh ! huhh --" mesty kalau kawan2 kau bace nih aku kene bom ngan diorang an ? yelahh, kau kan diorang sayang. tapi diorang tak rasa apa yg aku rasa. aku tak nak lah pendam jeh mende nih. banyak lagy nak luah cuma malass lah nak taip lagy. makin takde mud pulakk. k baii.

No comments:

Post a Comment