Another You by Cromok

Monday, January 16, 2012

its been two years :)

hey kawan semua, ape kabar ? sehad tak ? *waahh, blogger, bila kau balik umah nih ? **huhu, aku saje jea lah nak menaip. dah lama aku mendiam. aku malas laahh.. HAHA xD *cehh, ala, citer lah. lame tak dgr citer kauu :DD **okay blog. terimakasih. its have been two years ? ape maksud post kali nih ?

-aku dan awek aku ?
-aku dgn dunia bboy aku ?
-aku kawen ? >.< bila pulakk dahh ~

ANSWER- the second one, my bboy world. i love yuuu. mmg tahun nih saya SPM. but, i'll never leave this breakdance thing. i love it man ! sebab ape ? aku pun tak tau. maybe routine jea kott. apape pun, ni last year aku at skool an 2012 ? so, tahun nih gua dah rancang nak perform on stage dgn 69 crew. diorang kate boleh. * wah ! wat are you waiting for man ! boleh la uh. join jeehh ! aku nak tgk gakk. **huuehue. aku nanti nak tinggal an kenangan last at skola. anyway, for my crew, keep on practice guyz. perjalanan kita masih jauh agy. go for it ExCB :DD


air freeze. got a lot skills improved xD

No comments:

Post a Comment