Another You by Cromok

Sunday, August 28, 2011

selamat hari lebaran semua T.T

*jangan menangis la blogger ! aku pun terharu juga ! -pui, p la kau. kalau kw nangis abes pc aku nehh ! rosak kene air mate kw. *hahaha, citer la. aku xnak sampuk kali ni. -okay, tengs bab memahami xD.


hey kawan2, ramadhan dah pun nak berlalu. so, syawal bakal menjelma. ntah kenape aku rase resah tgk sume orang asyik wish pasal raye jea. so, i made a decision to post about raya. maybe not in facebook. tp kat sini. in my blog.

well, i just wanna wish u guys SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI :) ucapan nih mungkin simple tape pada aku sangat besar maknanya. sebab ? sebab aku ada banyak buat salah kat korang semua.. sepanjang tingkatan 4, tahun 2011 nihh. aku mungkin terbuat silap. maafkan aku kalau aku ade sakitkan hati korang semua. mungkin tugak aku sebagai ketua darjah kurang memuaskan. ye la, cube korang ingat balik, bape banyak kali korang stay at lua pasal konflik dgn kunci ? hmm, ade lagy, aku mmg selalu la kan malas bwt keje. so, maafkan aku yea. andai kate aku ade terkasar bahase kat korang, lagy skali aku nak mintak maaf. to my beloved GF (macam ade jea) i'm so sory if i made mistakes towards you. mungkin saya buat awak sakit hati. who knows kann ? kite ade berhenti msj kejap kann ? maaf sebab saya ingat awak bencikan saya. rindu kat awak. anyway, i love you :) *sempat lagy ! to MOM and DAD, i'm so sory. maafkan amal. amal da uat banyak salah at mak ngan ayah. mungkin x jadik anak yang baik. ade tertinggi suara. saya da cuba utk jd anak yg soleh, nampaknye perlu usaha lagy. maaf MAK, AYAH T.T .

biarlah orang lain bercerita pasal kegembiraan hari raya. tp bukan aku. sebab aku nih manusia yang penuh silap. i dont know whether i will repeat my mistakes again. semuanya ALLAH yang tentukan. apape pun, jgn touching sgt dgn cerita aku xD. sadje jea. once again, MAAFKAN AKU KALAU AKU ADA BUAT SILAP KAT KORANG. nak raya, datang umah just contact me okay ?

*ini aku contributekan bwt korang semua yg pernah hadir dalam hidup aku*

No comments:

Post a Comment