Another You by Cromok

Saturday, August 27, 2011

MASA ITU MILIK ALLAH :)

-HOII ! aku da masak nasik daaa. *kroihhh... hah ? eh mak kau pak abu jatuh ! -mak aih, melatah kw yea blog ! *HEHE, dah tua la kate kan. haha. wei kau nak post pasal pe nihh ? -okay, hari nih aku nak post pasal bulan RAMADHAN yang bakal pergi T.T *eh, asal la kau sedih blogger ? -xd la. bulan nih kan bulan ALLAH bagi peluang utk kita hapuskan dosa. aku xpuas lagy ! *ohh,, laa. cmtu cternye. - tu la. rugi sape yang tak uat amalan mase bulan RAMADHAN nnih. lagy 2 hari jea blog. *huh, kejap nye ? maksudnye PC kau rosak mase.... err,, -hoi, itu cter laen laa. anyway, aku nak cakap yang aku bakal rindukan bulan yang mulia nihh. semalam aku ngan membe2 aku g qiamullail kat surau nurussalam. imam malam tu, USTAZ HALIM. ustaz nih aku paling suka. dy mmg berkarisma. then, mase solat tgh2 malam tu, mase dy berdoa, aku terharu sgt. mse tuh dy nangis. nak mintak doa. *HUUU T.T -mmg aku pun tertunduk la mase uw. terdiam jek. aku juz teringat at dose2 aku. *cukup lha tu blogger. kita yg hidup nihh sering uat salah kan ? -hmm betul. tp aku pelik. kau nih hidup kat zaman siber. macam mane kau tau ? xD *hehehe, aku tanye GOOGLE la. ala, nenek aku tu ~! -puihh la kau. anyway, SELAMAT MEYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI SEMUA :) maaf kaalau aku ade buat banyak salah..


*al fatihah buat atuk blogger, muhammad bin ali yang telah meninggal dunia pd 23.8.2011..

No comments:

Post a Comment