Another You by Cromok

Monday, June 6, 2011

posto posto ~~~

*blogger, citer lha pasal dance ! okay ! sabo.. aku nux citer pun nih. tp sebelum tu, kw rase bpe ramai freakster yg suke aku cter pasal dance?? *hmm, 5:51?? huu, siketnye. ta paya lha citer. *alaaa, dgr dapat skill baru. heheh, mmg punn. mcm2 da jadi blog. kw la xnk amek tau. keje tido jekk. mesti kw gemuk an?? *haah, sarat aku. da bape banyak post nihh ! ahh ! x kire, aku nk tmbh ugak berat kw !! hahahahahahahahaha.. *hmm, yelaa.. okay, enough man. aku nux citer nih ! okay, aku da dapat skill baru, antarenyer,..

-headspin
-haloback

.. tu jekk *tu jek? WOI ! ini skill mahal tau blog ! aku kimpul banyak duit nux belik tau !! *hehehe, aku tau, flare rm 1.50 kan?? ape kw merepek nihh syaitan~~~~~~~~~ okay, ade lagi. aku da tau da aku nih org dalam kategori ape. *err ape? obesiti ke?? HOI, jgn la nyampuk. aku dpat tau yg aku nihh org combo lha ! boleh mcm2..

-hong 10 to head
-head to hong 10
-head to handstand to eclipse to elbow
-shoulder to elbow
-cricket to backspin
-headspin to elbowspin(sikit jekk)

banyakk kan kejayaan aku spanjang kw xbekerje~~ *eleh, nux perli la tu. tp pape pun blogger, tahniah ! MALAYSIA CARI KAU !!!

No comments:

Post a Comment