Another You by Cromok

Sunday, June 12, 2011

HOLIDIE(australian style) XD

yo sume, aku nux cerite nihh, nux dgr x?? *oww, of koz i do ! hehehe.. lame x nampak kw blog. da bpe hari aku x nulis.. hmm,, okay, aku nux mule cerite. macam nihh, semalam (sabtu, 11 jun 2011) aku ade p negeri sembilan. nux melawat kakak aku kat sane. well, aku agak pelik lha bub jalan nux ke sane mmg bebelit sgt. kw bygkan jalan ke kolej matrikulasi uw lalu jalan kampung. then, jalannye bengkang bengkok. patu kw naik bukit pulakk uw. *mak aih. pelik sgt tuh.. okay, stop sampai situ. ini seram sikett laa. mase OTW nk ke tmpat akak aku uw, ad tulis kat signboard. name tempat uw KARAK. aku un tanye laa mak aku. karak uw seram ke x. mak aku jawab tempat uw banyak kemalangan berlaku membabitkan makhluk halus. huii, meremang jugak memule. tp nasib baik aku x lalu.*hak ela, igtkan ape td. hehehehehe, jap ade lagi. then, aku ade terbace suratkabo KOSMO hari ni. ade la pulakk cerite pasal highway karak uw. dy citer ape?? mase tu ade la mamat nihh, ngan kawan dy nux g majlis kawn kat tanah merah, kelantan. mase uuw buleh pulakk dy lalu mase memalam. tp nasib baik lha kawan dy 2 org lagy uw berjage. then, mase drive, dy rase brat gila dy punye kete. tp xmau pk negatif, dy anggap la yg kete mmg berat nek bukit. hahahahaha. patu, dy ade pintas sebuah lori. pas pintas, lori uw nyalekan lampu besar (lampu tinggi la). tp dy un wat xtaw jekk. patu, dy lintas lagy 2-3 kete. kete2 uw pun wat mende yg same kat diorg. mamat uw pelik la. ape x kene nihh. then, behentikan kete dy. *haiisssh, lame nih !! sabo.. tp sebaik jek mamat uw nux kuar dr kete dy, kawan dy yg sorg uw kate -"jgn kuar ! kw baek dok dalam kete !! aku nampak pontianak kat atas kete kite !!" *GULP ! terus diorg bace ayat2 sume. sampai 15 mnt kemudian, baru rase tenang. patu kawan mamat uw pun cakap kat kwn2 yg laen. "kw tau x, td mase aku noleh blkg, mate aku betul2 pandang mate pontianak uw !" *masyaALLAH ! lemah smgat aku blogger !! aku punn, meremang nihh. sabo, sikit lagy. then, err, sampai situ jekk aku tau. hohoh0ohohohohoho. *huii, nasib baik ~~ hmm, org uw cakap, mmg karak uw tempat keras. kawasan perkuburan lame. then, ade pulakk cerite yg ade org tumpangkan org tgh jalan. tp bile tegur, kepale jekk yg ade. *waaaarrrgghh!! CUKUP LHA UW BLOGGER !!

No comments:

Post a Comment