Another You by Cromok

Sunday, April 3, 2011

SIFU, SEMOGA BERJAYA !

*wahh,, hari guru lame lagi.. ehh, pe kene ngene pulakk?? hahaha.. xla, kw kenal sifu aku?? maksud aku sifu breaking aku.. *ohh, amirul mikminin b zaini uw?? haaa.. dgn name bapak skali kw sebut?? bagui.. aku nk cter nih. nset dy hilang kesian dy. dy ad bwt panggilan..

SIFU-hello, tolong pulangkan nset saya buleh??
PENCURIK- ini nset aku la !! *beeppp, beep.. hahaha.

kesian x?? *ouuu, kesian.. hmm, kw tw blog?? da ramai kawan aku hilang nset.. termasuk yanto (BurhaNudin)
*BN?? yaaaaa... okay, sambung citer.. then, hari ini, AHAD, 3 APRIL dy ad masuk kompetisyen (hebat betul bahase moden) kalau crew dy, iaitu FLOOR LILOU menang pertandingan tu, team dapat rm 2000. banyak uww..

*jadi ape hypothesis kisah petame dan kedua?? the hypothesis is ACCEPTED ! hahaha.. xd la. jadi kalu sifu aku menang, dapat le bli nsett baru ngookk !! *ea?? hahahaha. aku baru gear satu la...

No comments:

Post a Comment