Another You by Cromok

Tuesday, April 5, 2011

*alamak, blogger nk citer pelik lg !!

hoi ! ape kw chakap ni setaaannn ! (dialog dalam citer SENIMAN BUJANG BAPOK) *keh3.. hapapantah la kw nih blogger.. hmm, yela3. cmne kw tau aku nk merapu ni?? *ala, aku kan kw yg kedua.. ape kw rase, aku rase.. haa?? ape aku tgh rase sekarang?? *KW RASE PELIK SEBAB AKU TAU SUME MENDE AN?? hahaha. kw nak aku tuka topikk ke?? *eh, jgn le majuk.. alalalalalalala syg kw blogger ! ha, cmtu la novocaine aku  ! kay r aku nk cter ni.. FINALLY, I'VE FIGURED MY FEELINGS OUT TO HER !! (yeah!!)-freaks and geeks . hahahaha.. *haaa, takziah yekk pompuan uw.. HOI, ape kw merepek lg ni setaaann ! *haha, truuskan la.. hmm, aku akhirnye da jd brani cket. hak3. *tp kan, mst org ckp kw ni berani utk mende yg pelik2 kan?? yaa.. sebab aku ni kan muke tembok.. xleyh pecah doe.. hahahha.. ta menarik la.. cter lain la.. org punn bosan..

No comments:

Post a Comment