Another You by Cromok

Wednesday, February 16, 2011

KELASKU, KELASMU JUA..

*huhh?? = =''' ape nih blogger?? tajuk cm macha je.. hoi, lu mulut jage cket yekk blog. aku nk nulis nih. kw kan suke aku uptade. *yaaa, tulis la bnyk2. okay2 ^.^ well, aku nk cter pasal perkare yg berlaku kat skola aku. kali ni pasal kelas pulakk. hmm, korg pembace sume tau x ape yg da jd kat kami 4SN1?? (taaaaakkkkk)*suare freakster. haa, cube r teke. lalu blog menyampuk *KETUA DY ADE AWEX BARU ! teeettt, salah.. salah seorg freakster pulak cakap *KETUA DY XD AWEX AGY !! (kenape sume ckp pasal awex nih?? eii aku bagi kang !) xd la, kteorg kat 4SN1 nih sume x maen la pakwe makwe ni. aku nak ckp yg kteorg da banyak kali pindah kelas tau x. kelas awal tahun- makmal biology, kelas akhir bulan January- kat makmal bahase la pulakk. n skrg kteorg kat kelas makmal komputer. whoaaa, aku un dapat le dok bwh aircond. memule hepi le, tp ble da lame2, mak aih, rase sampai tulang uw!! sejukk sgt. x tahan aku tau x?? *padan muke, kurus sgt ! ehem, kurus2 pun tough gak. hehehe. jd kat sini aku nak komplen le, kawan2, boleh x aku bkak aircond tp suhu tinggi cket?? tolongla....


*jd ape yg anda dapat lihat di sini ialah tajuk diatas xd langsung kene ngene dgn jln cternye. blogger dah GILE !!

No comments:

Post a Comment