Another You by Cromok

Saturday, February 12, 2011

all shall be revealed..

*ape pulak tajuk kw yg menakutkan ni blogger??  kw diam, kw xtau pape.. kat sini saya mau bwt aduan lagi dan lagi. saya nk pencen jd ketua buley x?? (whattahell!!!)*suare penonton.. ntahla. setiap hari mak marah sebab tunggu saya lame sgt kat dlm kete. penat2 ketne marah. besh x?? *bolehla di katekan seronok. tp xkn tu jewk reason kw?? oh, ade lagi. aku rase aku banyak susahkan FARID AZWAN la. ksian dy tolong aku. banyak kali angkat buku, carik cikgu, ikut aku. maaf yekk FARID. n then wat aa?? owhh, aku nih, agaknye banyak bwk imej x baek bwt kelas aku. aku nih banyak x siap keje skola, sume bende lupez. cmne nak jadi ketue yg baek?? *hmmm, btol la.. mmg kw TAK DE FUNCTION dalam kelas tu.. koh3.. tp kan, dalam banyak2 ketue, aku le yg palin HENSEM >.<, RAJIN, TINGGI, BERDEDIKASI, BERWAWASAN TINGGI, lagi ape yekk?? hohohohoho.. *mari kita sepak terajank kamal nih. citer tah pape la.. hehehe.

No comments:

Post a Comment