Another You by Cromok

Wednesday, January 19, 2011

KALAU BERPACARAN.. hehe..

korg sume. pena x dgr lagu nih? "kalau bepacaran?" haaa. pena an. aku tau mesti pena punye. *xpena dgr pun. aku suke lagu dalam aku je (blog ini memaksudkan bahawe dy suke lagu dalam blog ini aje) hmm. tp ape yg aku nak citer pasal tajuk nih? cmni la. aku ad tgk ramai sgt org laki n org perempuan skrg bkn maen pgg tangan, naek moto (SAYA MENANG MOTOR). lepas tu duduk le dgn setan dlm bakul uw. haaa, ape lagi yekk? oh ye ! teringat kate ustaz aku. "awak perniagaan macam mane? Alhamdulillah ustaz, merosot" hey, bkn ayat uw !! ni laen. ni dy ayat nye ! "dulu saye tanye ayah sy, dy kate kene carik awex 7 tahun mude drpd sy" xmacam tergezut an gua ! maksudnye aku nye awex sume kat darjah 5 ngan 6? alahai ustaz. saye suke awex yg same umo dgn sy pakk ! nt kalau kite ad PMR/SPM la katekan. kite buleh le nangis sesame, ketawe sesame pakk. *aku rase kw da lari topik la kamal. .erkk, kite benti je la. citer ape nih sbenanye ??!! *hoi, membazir tenage je la kamala!! (kuajjaq kw !)

No comments:

Post a Comment