Another You by Cromok

Saturday, January 1, 2011

ehem. ape yg berubah kat diri aku?

hey semua. kite jmpe lagi walaupun x besemuka. ada paham ka? haha. oke la cmni. da masuk taon baru. muke tuan punye badan mesti la baru jugak kan? muke, perangai n mcm2 agy r. oke la, aku nk cter sket perubahan pe yg da blaku kat aku. korg sume yg bace blog ni aku tw ad yg da lame kenal aku. msti korg tw aku dari mule korg kenal aku cmne an? aku ni laen ke skrg? aku un ad la rase cmtu. aku rase yg aku ni-

-nsem la pulakk. dulu aku cute kan? hmm. *buaakkk
-muke aku ni kejap hilang jerawat, kejap tumbuh smule. kw nak maen2 ngan aku ye ! kuajjaq !
-perangai aku da bnyk berubah kott. drpade agresif aku try nk jd baek cket. kurgkan rase sensitif dlm diri aku. *yg ni bagus owner. kw mmg sensitif.
-ape lagi yekk? oh, drpade badanku yg kurus kering, aku tuka kepade yg tough cket. walaupun still rusuk aku cm piano. *wahhahaha !!!
-skill memikat wanita aku un da meningkatt. *poyo sehh. bile mase ad pompuan sangkut dkt kw yg hampeh ni owner?(aku taw la) hehe,

ad la jgk mende yg x berubah dalam hidup aku.
-aku still xd janggut tw x? padan le org ckp aku cm dak kecik ! tgk muiz(name sebenar). da berhelai helai aku nengok.
-aku mgkn cm bdak2 agy walaupun da nak masuk tgkatan 4. hey, mane optimus prime aku ? ape, da patah ?!
-aku masih lg banyak ketawe. walaupun perkare tersebut x lawak ye tuan2 dan puan2.

HOHO,  mybe tu je kott nak kongsi. x banyak yg menarik punn. citer dungu belake je ade. oke la FREAKSTERS, jmpe lagi dalam SARJA SAJI. BABBAI !!

No comments:

Post a Comment