Another You by Cromok

Friday, December 10, 2010

nih la kebaikan poyo dgn owg laen. *cheh poyo betul !

hey semua. seperti yg korg tau, aku nih mmg la poyo yg teramat sangat. poyo kat sini maksud aku meninggi diri r. one of my fren always said, "tensen aku nk melayan org yg suke merendah diri nih" haha. ape la. tp an, sape yg da kenal aku uw, mmg poyo giler an. aku asyi le sangat puji diri sendiri. ape yg slalu aku ckp ek?

-i'm the hansome one !
-aku yg paling cute dalam crew dance nih taw !
-aku tinggi, kw pendek. hehe
-xpe, aku pandai, aku tw nak wat cmne, kw xtw tanye aku (padahal soalan math tu mmg sgt le susah)

meluat org dengar ! *mmg meluat pun bunk. kw nih, sengal la. mane la pempuan nk lekat dgn kw. (hehe)

oke, antare kebaikannye an-

-keyakinan diri kw meningkat *hergh! x gunez punyer owner.
-leh jadikan bahan gurauan
-bile kw bengang, sume dapat cover. yela. kalau kw jatuh tangge ke, kw gelak selambe je la.
-nt org igt kw slalu. mst kw xcaye an blog? ramai da awex igt name aku. tp muke aku dy da lupe. *poyo abesh~

is that all ? yes, tu je la. kw nak pe lagi !!

No comments:

Post a Comment