Another You by Cromok

Friday, December 31, 2010

2011. ape aku nk jd agaknye yekk?

rancangan ini di bawakan khas oleh novocaine productions.sdn.bhd. *enterprise la woii !! (ea. maksud aku peduli ape) !

hehe, maaf atas introduction di atas. segale kerosakan amat di kesali. okay, enough babbling. cheh! hm, kite sume akan tinggalkan 2010.* GOODBYE little buddy. jd aku nk le rancang awal2 aku nye azam 2011 nt. ala, only few hours left LOL. tp xpekan? oke, ini senarainyer-

-hey, saya nk jd budak baik :)
-hey, saya nk jd monitor kelas. undian? Kamal-0 org .mybe Burhan yg dpt banyak undian. hehe.
-saya xmau la cter pasal awex agy. nt kang org ckp saya terdesak. xmau dah syampu laen ! *ehh? maa bok ?
-blaja sungguh2. n jd pelajar cemerlang !
-jd breakerz (breakdance people la) yg paling hebat kat skola. already got crew. INFINITY GENERATION !
-n then, nak siapkan sume keje skola yg ckgu bg. hmm. boleh ke ni?
-saya nk baik dgn sume org. slame nih aku jahat ke? ke korg yg jahat dkt aku? hehe.

so, ape pulak azam korg? tulis le kat blog ! bgtau aku . aku nak bace. buley ea? haha. xd la, x pakse. anyway, HAPPY NEW YEAR okay ! GOODBYE 2010, HELLO 2011 !!

No comments:

Post a Comment