Another You by Cromok

Sunday, November 28, 2010

well, wat to post ? ya ! the benefits of playing DoTA !

ok. pe kate kite cakap pasal DoTA. yaa. girls maybe not allowed.

ape kelebihan aku dapat mase men dota? korg ckp mende uw xd pekdah kan ? meh aku nak ckp sket.
oke la aku cter cmne aku leh ketagih nan menan nih an. cmni. aku stat men mase aku umur 13 taon. 1st time masuk cc la an. kah3. tp mase uw x ramai yg maen. x ramai yg terel. finally, satu care utk aku pro kan diri aku nih. aku burn DoTA dr cc, then men kat umah. so latuhan uw bwt aku lagi power cket r. hahaha. banyak kebaikan doe maen mende alah nih. for an example, kite dapat mengeratkan silaturahim tw x ?! tu la, kw pe tau ? ad le contoh2 yg len.

-dapat memupuk semangat setia kawan. (well, u die, i die. but sometimes i'm dead in the eyes of my frens)
-dapat belajar bahase baru. (sume bahase kesat je ad r.) *kui3.
-dapat menenagkan fikiran. *hmm.
-selain tuh, dapat bkenalan dgn sume org.
-bahase inggeris di gunakan utk d jadikan perantare mase chat. yela banyak yg rasis an. so, mnyamar je la jd omputih.
-tu je ke ? ad lagi la. aku dapat tw lagu baru.
-korg lagi mahir mathematics ! nih aku x tipu. (aku smakin mahir dalam lines and angles tw !) misalnye, aku berlatih pudge hook nan arrow mirana. slalu bwt 75 darjah utk stun dan hook ai. haha.
-dapat mahirkan ilmu agak (prediction le kirenye) *keh3.

secare tuntasnye ! pandangan negatif kamu semua terhadap dota selame ni salah la. hehehe.

dota 6.69 !


FOR ALL DOTA PLAYERS, MAJULAH DOTA UTK NEGARE !

No comments:

Post a Comment