Another You by Cromok

Saturday, November 27, 2010

ahaha ! plek x?

cmni le. aku nak tanye an. ble laki atau perempuan yg mengurat korg ? pe agaknye perasaan korg ?

-takut?
-gembire n teruje ?
-pelik sbb diri di minati ?
-menyampah ?

wahaha. ntahapahapantah..

korg tw x ? aku un penah org nk ngorat . aku laki. yg  nk jual minyak uw perempuan. *cam perasaan je.
jawapan yg aku pilih. jeng3 !

jawapan yang diberikan oleh KAMAL ARIFF ialah -TAKUT ! *watahell ! (suara penonton)

PENGACARA*bile mase ad pulak nih. -encik kamal, kenape !
kamal nsem *keh3, sori le, bnyk perasaan. -sbb ble pompuan ngorat tu plek la incik. saya takut tw. jd lg bayek kalau saya yg nwt cmtuh kat diorg. lagi satu paling gerun kalau diorg cakap saya:

-comel
-muke dak kecik
-nsem nak mampui ! *eh, mane ade !

=.= ''''(haiyo)

xpela. lg pun diorg uw ad yg seksi. tu lagi la menakutkan.

P.S- maaf le pembace. saya banyak sgt mencarut. ye la, kebosanan. ntah mane la semue org lesap.

1 comment: