Another You by Cromok

Tuesday, April 10, 2012

i miss you guys !

**korang semuaa. aku rinduu kawan2 aku. lagy2 yang ada kat asrama sekarang.  #lekk malto, diorang selalu ingat kat kauu. **aku tau larhh tuhh. tapi aku rinduu nak outing dgn diorang. bila agaknya boleh jumpa ekh ? #pas SPM larhh bro. lepas SPM nanti kau enjoy larhh puas2. HAHA xD ** alaa, lame sangat larh. hmm, tak apa larh. lepas SPM pun bolehh. asal dapat jumpa korang. *SYAHIR, bila lagy kita nak maen DoTA ? *NIOOR- gua nak dengar cerita2 kau at asrama. ekeke. *ZAHIER- aku tgk kau makin kurus dan tinggi. hensemm pun ada xD tapi pedulik apa. kiteorang nak buli kau lagy. wakakak ~ takdee larh, gurau jea. aku juz teringat masa kita form 3 dulu. zaman kanak2 riang :DD


yan, mal, shaz, ilun :D

nioor, mustafa, zapah, yanto, malto :)

lun, yan, mal dan kakak sesat. HAHA xD

No comments:

Post a Comment