Another You by Cromok

Saturday, October 8, 2011

taring anu (terengganu lha kirenye)

heee ! guyz ! *huh, ape dy ?? -ehh, aku nak cter pasal lawatan aku g ganu nihh ! nak dgr takk ? *huyyoh ! nak !! okay, mcm nihh. pade 16 SEPTEMBER 2011 yg lepas, aku ngan kelas aku, budak kelas TK, budak kelas akaun ngan 4 orang ckgu bwt lawatan ke ganu. aku dpt ikut bub sebelum uh aku ade join uat khidmat masyarakat. so, ni lha ganjarannye :DD *woaahh, seronok ! -yup. tp kan, kamera aku asek uat hal jea tw. sengel ! cas da bape kali, ta sampai bpe minit, da mati itu camera. sikit2 BATTERY EXHAUSTED. tp jgn risau. ade lha jugak aku amek gamba. nihhh antare yg sempat aku amek ..


all girls and boys. ade lagi sbenanye
boys. baru pas naek bukit :D


aku at muzium tganu. da macam ape sehh background xD


mus ngan aku :)


4SN1 punya girls


pgawal keselamatan baru ! xD


with one of my fwen, raihan


ape seh yan xD


ade budak TK ngan budak SN :DD
besh tak ?? ade lagy sebenanye, tp like i said, my camera bwt hal. so dapat amek mase hari ptame jea. kwn2 laen sume dapat amek sampai hari ke-3. hmm tape lha, asal ade kenangan yg aku nak bawak at ini blog. nihh albumnyer at FB aku. tganu full version ! xD hmm, aku ta tau lha nak cter ape lagy. ohh, anyway, kiteorang nginap at homestay. ingat an homestay ayam2. skali ade wifi lha bro ! terbaekk ! tp aku bkn boleh bwt pape punn xD. kiteorang at sane juz 3 hari jea. well, aku ta kesa sbnanye bape hari. yg penting gua happy. ahahahaha xD. aku akan rindukan terengganu :') aku rase cm tenang jea an at situ. aku ta mau rase kesesakan bandar ! tidakkkk !! aku at sane tade beli ape punn. ade lha jubah ngan keychain jea. anyway, aku akan ingat trip nihh sampai bila2. selain daripade aku g KL LUMPUR. heeee. so long guys ! kalau ade pape, nt aku modify ini post. *err, no komen. tp dgr2 ade gossip. hehehehehehe..





No comments:

Post a Comment