Another You by Cromok

Saturday, July 2, 2011

sejarah idup aku.. aku pun ta tau !

*ehh, nape kau x tau blogger? bub ape kau xtau ? -haa, nux cter laa nihh.. ini, mak aku punyer cerita. dy cakap kat aku bape ary pas. mase tuhh aku tanye mak aku pasal TAHNIQ(belah mulut) *ehh ape tu?? -macam nih, setiap bayi yang lahir genap 7 hari, mulut dy akan di berikan air zam2 dan kurma yang di kunyah oleh HAFIZ QURAN. nt beso dy cakap mende baek jekk. *ohhh. macam tuhh, ha, citer la lagy.-then, pas aku tanye. mak aku ckp sesuatu yg agak ngejutkan tau ! dy kate dulu mase aku kecik, ade sorang pakcik nihh. adik dy pegang aku tau. mase tuhh pakcik tuhh nga pegang arak.*err, aku rase aku da tau daaa.-ngehehe, belum lagy. patu, memule, adik pak cik tuhh gendong2 aku laa. thenn watt ? pakcik tuh sua kan arak kat mulut aku ! tp aku x minum. cume kene kat bibir sikett. guess wat happen next? mak aku nyumpah seranah laki uw, then bawak balik aku. patu, pat2 cuci mulut aku. begitu lah besarnye jase mak aku. *isk3. nape mak kau bg adik pakcik tuh pgang kau? - mak aku bg kat adik dy bub dy kate saje nux pgang. tp x sangke lak ade pakcik tuhh datang. dah la mabuk ! *weekk,, arak  ! benci ! -tau punn kau. kat sini, saya nux berterimakasih dgn mak saya sebab da selamatkan saya. jasa mak tuhh saya sangat hargai. kalau tak, mgkn doa saya  x diterima ALLAH sebab ade mende haram yg da jd darah daging saya. THANK YOU MOM.. :)

No comments:

Post a Comment