Another You by Cromok

Sunday, May 8, 2011

saya sekarang breaker yg dah majuu~~

macam biase, a bboy should be a boy ! hahahaaha..


*ape lagi kw nih blogger. jap, asal la td kw emosi sgt. hahaha, lepak la, aku mmg cmtu.. okay, tutup topik. skrg aku nk cter pasal dance pulakk. *BAEK BOS, saya sudi mendengar !! okay sume,dgr sini ! saya sekarang da jd breaker yg maju tau !! *OUUUU.. aku skrg da bule dapat HONG10 FREEZE, ELBOW HALOBACK dan jugak AIR CHAIR.  dan, aku gak dapat bwt beberape killer freeze drpd baby freeze. antarenye, LOTUS BAY FREEZE dan WALKING BABY FREEZE. eh, xlupez jugakk  BABY FREEZE FOOT TRICK. *hoorayy !! mesti kw tough kann? hehehe, mesti la derr, da maen freeze hari2. mane x nyer. dan aku skrg da xmaen lg breakdance kat dalam surau mahupun kelas. sekali2 xpe kann?? *hahaha, terok tol la kw nihh..

No comments:

Post a Comment