Another You by Cromok

Friday, October 28, 2011

dont stop the rock :DD

*waterfish ! tajuk ape nihh ? -hehe, about dance~ *LOL, cter lha, dah lame aku xdgr pasal crew kw. -HAHA, tau punn rinduu. well, aku finally dah buat satu keputusan ! *err, ape dia ? -tade pape. juz nak cerita, pasal crew aku, kami dah semakin maju. tp rasenye leader dy sorang jea. hari tuh, i just had a battle against someone. *wahhh2. nih aku nak tau nihh. biar aku teke, mesty orang uh menang an ? -zheng lha kw nihh. of course lha AKU yg menang ! *biar betik ! hehehe. tahniah lha sayang ! -wekk, apape jea lha kau nihh. well2, act, ade satu grup nih na battle dgn kiteorang, tp at last, ta jadi. kate leader team uh, dy da bosan. da boring dgn bboy. *mmg lha, ta dapat skill. -hmm, kesiann dy. biar lha. anyway, crew kami ade junior baru. ala, budak2 kecik. baru 12 tahun. na masuk form one. *ohh, anak buahh ? nice2. kw didik lha dy betul2. -well, aku ckp dgn dy jgn maen headstand dulu. nt pendekk. HAHAHA. *ea ? dah tu asal kw tinggi ? -sebenanye bknnye pendek, tp nt stunted growth ! xD *ehhh, macam uh ? hahaha. macam2 lha BBOY nihh~~



HUYYOH, seksi oo~!~

No comments:

Post a Comment